«Бути річкою, у якій зливаються гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень – одна з вічних гілок педагогічної майстерності. Якщо вона відмирає, всихає – всі книжні знання педагогіки перетворюються в прах»(В. Сухомлинський).
Як відомо, В. Сухомлинський значну увагу приділяв професіоналізму вчителя. Одним із перших він увів у науковий обіг поняття професійної культури й педагогічної майстерності. Що ж до педагогічної культури, то в основу її великий педагог покладав насамперед «глибоке знання вчителем свого предмета, багатство методів вивчення особистості учня, педагогічна етика, педагогічна творчість, науково-дослідна робота вчителя, єдність науки й майстерності». Якщо проаналізувати ідеї видатного вченого про педагогічну культуру й майстерність педагога, то можна стверджувати, що саме вони покладені в основу сучасної теорії професійної компетентності вчителя.
Завдання сучасної школи – це виховання компетентнісної особистості, яка володіє не лише знаннями, професіоналізмом, високими моральними рисами, але й уміє діяти адекватно у відповідних ситуаціях, застосовуючи знання й беручи на себе відповідальність за певну діяльність. Зважаючи на актуальність цього питання, відбулось засідання методичної роботи школи ”Створення та оформлення власного блогу ”. Виховати таку осбистість може лише педагог з високим рівнем компетентності, ерудований, здатний до безперервної освіти, якому притаманні творчі, дослідницькі здібності, високі духовно-моральні риси.