2021-03-09
Тиждень щастя проходив у Стрітівській ЗОШ з 2 по 9 березня у рамках челенджу на тему ментального здоров'я.
Вчителі-предметники та класні керівники протягом тижня висвітлювали у соціальних мережах інформацію про проведені заходи.
Про деякі активності поговоримо зараз.
Ø Простір емоцій
‼Це обов'язкова складова позитивного психологічного клімату у школі. Звичайно, вчителі постійно працюють над оновленням сучасного безпечного освітнього середовища. У нашій школі це вже 3 роки є офіційною вимогою, прописаною в КБС ( Кодекс безпечного середовища).
Цього тижня робота значно активізувалася у цьому напрямку.
Загальношкільний простір емоцій розмістився у
у нашому "хабі". Це місце у коридорі, облаштоване сучасним м'яким куточком, телевізором, де збираються учні, щоб обговорити певні теми, пограти в шахи, шашки чи просто почитати книгу.
Ми створили своєрідний адвент-календар "Рецепти щасливого життя". Учні кожного дня отримували нове тематичне завдання, обговорювали свої емоції під час виконання. Вкінці дня всі визначали свій емоційний стан, і позначали відповідними смайликами на "дошці". Потрібно зазначити, що смайлики були різні, але всі позитивні, як символ того, що в кожному дні обов'язково є свій промінчик щастя.
Класні керівники разом з учнями створювали такі куточки емоцій у класах.
Простір емоцій це і виставка кращих робіт учнів, і гра в теніс, і час, проведений разом під час виконання завдань.
Ø Мотиваційні постери, що надихають
Теми постерів найрізноманітніші: любов до мами, любов до України, любов і бережне ставлення до природи, тварин, захоплення рибалкою, футболом, тенісом, музикою, вокалом, повага один до одного, до українських народних традицій, відпочинок на природі, любов до моря.
Ø Сімейний кінотеатр
Учні 5-9 класів отримали завдання переглянути у колі сім'ї фільми "Чарлі і шоколадна фабрика"(5-6) і "Лід"(7-9). Обговорили настрій після перегляду фільмів, визначили, які риси головних героїв варто взяти для себе. Також потрібно було скласти кросворд або тест до фільму і обмінятися ним з друзями.
Ø Екосучасність
На уроці хімії учні досліджували кислотно-лужне середовище, вплив забруднення грунтів на їх родючість.
#stritivka_school
#простірщастя
#Healthyschool