• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Cемінар-практикум вчителів математики

Cемінар-практикум вчителів математики

2015-11-06

/Files/images/2015-2016_nr/IMG_6730.JPG

Кожний день, коли ви не додали до своєї освіти

хоч би маленьку крихту знань,

вважайте втраченим його для вас безнадійно.

К.С. Станіславський

/Files/images/2015-2016_nr/IMG_6732.JPG

6 листопада 2015 року на базі Стрітівської ЗОШ I-II ступенів було проведено семінар-практикум вчителів математики Кагарлицького району з теми «Активізація пізнавальної діяльності та виховання патріотизму учнів на уроках математики шляхом використання інтерактивних технологій. Застосування математичних знань на практиці».Директор школи і вчитель математики Лаганович Н.Я. з радістю привітала учасників семінару і презентувала їм навчальний заклад. Також Наталія Ярославівна підготувала урок-гру («Найрозумніший») з алгебри у 8 класі на тему: «Тотожні перетворення раціональних виразів». Педагоги взяли участь у тренінзі «Я крокую до майстерності», яким корувала Садовська Л.Б. Наталія Ярославівна та Людмила Борисівна при підготовці до семінару прагнули, щоб вчителі математики збагатили досвід щодо організації і проведення інтегрованих та бінарних уроків, переконалися в тому, що підтримка бажання вчитися вимагає зміни способів і форм сприйняття нового, створення різних ситуацій для застосування вивченого.
Свій варіант як виховувати пізнавальний інтерес до предметів математичного циклу, почуття поваги до великих винахідників, розкрити взаємозв’язок між науками під час аналізу діяльності визначних математиків продемонстрували вчителі математики під час організації та проведення виховного заходу «Битва екстрасенсів. Шкільна версія. Великі математики України».

/Files/images/2015-2016_nr/IMG_6749.JPG

/Files/images/2015-2016_nr/IMG_6761.JPG

Методист Кагарлицького РМК Шостак А.В. підвела підсумки семінару та висвітлила цілі і орієнтири на наступні етапи роботи вчителів математики району.

Виховання інтересу передбачає реалізацію багатьох методичних прийомів, пошук і застосування різних технологій навчання, а головне – невтомну вчительську працю, самовдосконалення і самоосвіту.

Кiлькiсть переглядiв: 123