• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчальна діяльність

Наказ "Про затвердження форми здобуття загальної середньої освіти"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів та педагогічних працівників

І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу

Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Освітня програма 2022-2023 н.р.

Освітня програма 2020-2021н.р.

Освітня програма 2019-2020н.р.

Dodatok_1 (до освітньої програми)

Dodatok_2 (до освітньої програми)

Інструкція з діловодства Стрітівської загальноосвітньої школи І-ІІст.

Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи

Модельні навчальні програми для 5-9 класів Нової української школи

Кiлькiсть переглядiв: 492